Cosa hè Chenille Yarn?

A macchina di ciniglia sviluppata è prodotta da a nostra cumpagnia "Lanxiang Machinery" hè principalmente utilizata per pruduce filati di ciniglia.Chì ghjè u filatu di chenille?
U filatu di chenille, cunnisciutu ancu com'è chenille, hè un novu tipu di filatu di fantasia.

Hè fattu di dui filamenti di filatu cum'è u core, è u filatu di piuma hè chjapputu in u mità torciendu.In generale, ci sò prudutti di Chenille cum'è viscosa / nitrile, cuttuni / poliester, viscosa / cuttuni, nitrile / poliester, viscosa / poliester, etc. I prudutti decorativi di Chenille ponu esse fatte in coperchi di divani, copriletti, mantelli di lettu, tappeti di tavola, tappeti, decoru muru, cortina cortina è altri accessori dicurativi municipali.

Features: L'usu di filatu di chenille dà à u tessulu tessili di casa una sensazione grossa, cù i vantaghji di u lussu d'alta qualità, una sensazione dolce, un fleece plump, una bona drapability è cusì.

nutizie-1

U filatu di Chenille hè suave è fuzzy, facendu perfettu per i prughjetti chì necessitanu assai pesu o ingrossu.Pudete maglia o crochet cun filatu di chenille, è hè ancu pussibule cunghjuntà cù altri tipi di filatu per creà prughjetti finiti unichi o interessanti.A scelta di u filatu di chenille adattatu per i vostri bisogni richiede di guardà u pesu di filatu, u calibre di filatu è a fibra, u culore è u sensu di u filatu.

I pesi di filatu varianu da super fine à super voluminoso.A maiò parte di i filati di chenille sò un pesu pettinatu, un pesu voluminosu o un pesu super voluminoso, ancu s'ellu ci sò eccezzioni.Sia u pesu è a dimensione di l'agulla o di i ganci cuntribuiscenu à u calibre di filatu - quantu strettu u filatu funziona è s'ellu drape o si senti rigidu.Questi attributi sò d'impurtanza particulari quandu seguitanu un mudellu o un set di struzzioni.

U filatu di Chenille hè generalmente fuzzy è suave.

Un gran numaru di filati in questa categuria sò sintetici, fatti di filati acrilicu, rayon, nylon o viscosa.L'opzioni di filatu naturali esistenu per u filatu di chenille, anche si sò l'eccezzioni è micca a regula.A volte si vede chenille di sita di lussu o filatu di cuttuni.Differenti fibri affettanu se un filatu hè lavabile in lavatrice è seccu o micca.Certi fabricatori classificanu u filatu di chenille cum'è un filatu di novità, mentri àutri u cunsidereghjanu un tipu di filatu standard.A classificazione è a cumpusizioni di un filatu di chenille hè largamente à u fabricatore è u distributore.


Tempu di Postu: Feb-04-2023