Nove date per Itma Asia + Citme 2022

12 d'ottobre 2022 - I pruprietarii di l'ITMA ASIA + CITME 2022 anu annunziatu oghje chì a mostra cumminata si terrà da u 19 à u 23 di nuvembre 2023 à u Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (NECC), Shanghai.

A nova data di mostra, secondu a CEMATEX è i partenarii chinesi, u Sub-Consigliu di l'Industria Tessile, CCPIT (CCPIT-Tex), China Textile Machinery Association (CTMA) è China Exhibition Center Group Corporation (CIEC), hè statu sceltu per accoglie. u calendariu di l'esposizione di e macchine tessili è a dispunibilità di a sala.

L'espositori seranu avvisati di u novu calendariu di l'esposizione è altri dettagli da l'urganizatore di a mostra Beijing Textile Machinery International Exhibition Co., Ltd è u co-organizatore ITMA Services in e prossime settimane.

U sgiò Ernesto Maurer, presidente di CEMATEX, hà dichjaratu: "A causa di e circustanze attuali in Cina, avemu decisu di riprogrammà u spettaculu cumminatu à l'annu prossimu quandu a situazione pandemica hè prevista per stabilizzà.Siccomu l'esposizione presenta a participazione di espositori è visitatori d'oltremare, credemu chì hè in l'interessu di l'industria chì postponemu a mostra per permette una più grande participazione à a più impurtante mostra di machini tessili in Asia.

Gu Ping, presidente di a China Textile Machinery Association (CTMA), hà dettu: "Semu assai grati à i nostri espositori, media è partenarii di l'industria per u so sustegnu.Ancu se i travaglii preparatori sò andati bè è aspettemu l'apertura di a mostra, duvemu ancu assicurà a salute è a sicurità di tutti i nostri participanti ".

A machina Xinchang Lanxiang hà da purtà una nova macchina LX 600 Chenille filatu à a mostra.A macchina hè aduprata per pruduce unu di filati di fantasia, hè accoltu calorosamente dopu chì hè stata lanciata à u mercatu.È avemu ancu purtari LX2017 falsi twister machine, hà righjuntu più di 70%.Attualmente, hà pigliatu u capu in u campu di a macchina di torsione falsa è diventata l'impresa di riferimentu in a produzzione di macchina di torsione falsa.
Welcome customers to visit us. Also freely contact with us. (mail: lanxiangmachine@foxmail.com)

nutizie-2

Tempu di Postu: Feb-04-2023